Vinterland

Här är det gnistrande vinter, med nästan en meter snö och en massa minusgrader. Men vad gör det, jag tänker hålla mig inne idag, eller iaf tills jag skall åka och köpa fisk. Det är nämligen en fiksdag i dag med. Jag grävde fram båda bilarna igår så det jobbet är ju avklarat, värre är det med kylan som sagt.

Det fanns inga jobb att söka idag, inte ännu iaf så jag skall väl så snart sätta igång med C uppsatsen. Har litteratur nog att börja skriva nu som det ser ut problemet är ju att det är låneböcker som skall tillbaks snart, det suger lite på det stygga sättet. I går var vi som ett "riktigt" par och kollade på soffor. Eftersom vi saknar IKEA här så vart det MIO, dom har en fin soffa som låg hyfsat rimligt i pris och som båda kunde tänka sig. Så nu är det bara att sälja bilen sen flytta så är allt klart, bilen ja, har fått lite respons där nu så vi får se hur det hela fortlöper.

Nu till böckernas förtrollande värld:-P/Patrik

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Huh? Du tror inte att det kan vara idé att vänta med att köpa soffa tills ni faktiskt är här? Eller har ni för mycket plats kvar i bilen på väg neråt? :-P

2009-02-10 @ 12:36:27
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jo alltså, vi köpte ingen soffa vi tittade på en bara. Vi väntar nog tills vi är på plats där nere.

2009-02-10 @ 13:20:33
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0