Verkligen! Min kväll...

Japp. Svart eller vit som jag har en förmåga att vara gick jag ju alltså till slut med på att sälja möblerna. Så vi kommer alltså inte ha annat än en säng när vi flyttar om allt går som det ska. Fint som snus för en bebis. Första tingesten for idag, två studenter köpte vardagsrumsbordet. Dessutom har vi redan två spekulanter på soffan och om den far inom kort står vi alltså utan i lite drygt en månad. Härligt! Vi får heller inga pengar för detta men skoj är det. Jag har en liten febless för att göra mig av med saker. Men det är ofta allt eller inget.

Annrs är det inte riktigt min kväll. Efter en hostattack som slog omkull mig på golvet, eftersom lilla livmodern drog ihop sig i sinne, kissade jag även på mig lite lite grann. Det var dock inget jag lade märke till på en gång eftersom magen krampade. Först när jag satt i Patriks knä och tittade på mailen märkte jag vad som inträffat. Man är en riktig fräsching som gravid!

Nåja, det är väl bara att packa extrabyxor till Skeå imorgon. Dom har ju tvättfat på WC:n. Sen får jag väl sluta upp med att hosta och skratta och röra på mig så förbannat. Eller bara finna mig i att lukta kiss till och från.

Ja, jag utlämnar mig fullkomligt nu. Det finns inte mycket graciöst i att vara på smällen. Däremot är magen fin och stenhård mest hela tiden nu, jag mår toppen och lilltjejen är inte still många minuter per dag.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Lt W

Magen stenhård?

Magen ska väl inte vara stenhård, frugans var stenhård. Vi var skit glada att lillan hoppade runt men det visade sig vara förvärkar. Nathalie kom 1 månad för tidigt.

2009-02-24 @ 07:27:34
Postat av: Anna

Hård som sten och så... Allting är ju relativt, lite överdriven kanske jag är. Men magen är inte endast lönnfet längre om jag säger så då;P



Tack för omtanken.

2009-02-24 @ 08:07:43
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

Varför får ni inga pengar för möblerna? Är inte det onödigt?



Jobbigt med kisseriet, det har inte inträffat här än.. snart kanske

2009-02-25 @ 12:06:39
Postat av: Patrik

Jo Beda vi får pengar men det Anna menar är att vi får jävlig lite för möblerna. Har vi tur så får vi 2000 för alla vi säljer.

2009-02-25 @ 12:27:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0