Vart är alla

Är det mitt fel att alla försvinner?

- Min fru är i Luleå.
- Min äldsta kompis är i USA.
- Min bästa Västeråsmänniska har flyttat till Norge.

Jag börjar tro att den där deon jag fick i julas inte funkar. Som tur är kommer man närmare världen om en månad redan. Har kollat upp med den unvarande hyresgästen och vi får tillträda reden sista helgen i Mars, detta innebär att vi kommer att försöka oss på en roadtripp med taskiga odds den sista söndagen i mars. Taskiga odds mest för att Volvon skall nyttjas som dragdjur och vi har ännu inte haft råd att byta kamrem och vi har heller inte gjort något åt dom där mystiska rycken som kommer och går. Lite dumt att den då blir så svag att man får köra på 2an i uppförsbacke. Några tips någon?? /Patrik

Kommentarer
Postat av: elton

Jag visste inte att jag har flyttat till Norge.

2009-02-16 @ 17:26:11
Postat av: fröken Frisk

Det visste inte jag heller. Att jag gjort alltså.



Tack för gratulationen, Patrik.

2009-02-16 @ 17:40:41
Postat av: Patrik

Men jag trodde ni hade flyttat!!!! Shit så fel man kan ta.

2009-02-16 @ 18:42:19
URL: http://lyckliagaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0