Tisdagsbloggen

Fortfarande strandad i Haninge, fortfarande hemlängtan, fortfarande bananabstinens, fortfarande relativt arbetslös och JA, fortfarande fattig. I dag har jag lunchat med brosan i den stora staden, härvid dök ett av huvudstadens huvudproblem upp. Man är inte ensam i staden vilket medförde att vi spenderade en havtimme med att leta parkeringsplats
, lovely!

Eftermiddagen har spenderats med barnuppfostran som mynnade ut i ett bord indränkt i vatten, jag BÖR utveckla min barnrelaterade pedagogik lite snabbare om inte allt skall outsourceas till min fagra fru. Min fru ja, hon har med stor konsekvens dizzat mig idag, först genom att inte ringa och väcka mig som hon skulle sen genom att inte ha tid med mig!! inte ha tid!! med mig?? jag är förnärmad. Men det hela kommer tillbaka, jag kommer att spela skitsvår på fredag, då får hon se hur kul det blir. 

NÄu vankas det någon form av Thai- gryta och sedan krigsfilm. Det gäller ju att göra det bästa av det mesta/Patrik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0