Svenskarnas nya favoritställning

Är enligt oraklet Aftonbladet "hunden", ursäkta? Har jag missat något? då jag läser mer framgår det att det är "bakifrån" dom menar. Den var tydligen så bra att man till å med nästan kan göra den med kläderna på stod det. Wtf!!! Men kläderna på, det känns som att man går miste om något då, ta det från mig som bevisligen vet hur man gör. Skit i kläderna. 

Nu undrar jag bara har vi bytt namn på fler ställningar?? Tänk om man får en order under en het stund och så vet man inte vad hon menar? Fan va dumt det skulle kunna bli. Så för allas bästa och för vår säkerhets skull, ge fan i att byta namn på dessa viktiga ställningar, annars lär det inte bli fler barn bara olyckor/Patrik förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallååå, du måste ju hänga med ;-P

2009-02-17 @ 16:50:40
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Måste jag verkligen det?? jag menar, det verkar ju ha gått bra ändå!

2009-02-17 @ 16:52:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0