Söndagstristess.

Nu vill jag inte vara ledig och ensam längre. Min rastlöshet finner inga gränser.  Jag har sjungit för min dott i magen, städat lägenheten för tredje gången (hade glömt tvättmaskinen minsann, ni gör väl rent den??) och lyssnar nu på Pinks.
Jag har spotifyat hela förmiddagen så jag tror att grannarna, som vi inte har alltför fin relation till, blir galna.

Kanske bör jag dra väst på stan en snoning för att slippa vara själv. Egentligen har jag hur mycket jobb som helst att ta tag i men jag ska lix upp klockan halv sju imorgon för att börja jobba tidigt så jag ska öva mig i att vara ledig. Dott:en diggar Pinks åtminstone, så jag får väl färgkoordinera hennes nya garderob oxå (som är en utdragsbox i bokhyllan för tillfället).

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kulig hemsida ni har! Hej Anna, jag är Jespers lillasyster Jeanette, ville bara kommentera ang. inlägget om Helena Bergström i Angel. Hennes filmer går ut på 3 G:n Grina, Göka, Gapa. Hoppas ni och lillflickan mår bra!

2009-02-01 @ 21:20:17
Postat av: Anna

Hej och tack Jeanette. Jo, jag är benägen att hålla med dig om fru Bergström. Gärna nyttjar hon sina tre skådespelartalanger samtidigt också.

2009-02-01 @ 21:24:53
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-02-01 @ 21:44:29
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-02-01 @ 21:44:46
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0