Söndagssysslor



Jag kan i ett svagt ögonblick ha lovat min kära fru att jag skulle åka och handla idag, big misstake. Det har snöat och det snöar, sen är det 15 minus och det gör inte upplevelsen roligare. Jag förbannande mig själv för mitt löfte om att klara en norrländsk vinter utan handskar, men eftersom jag är envisare än smart så stod jag på mig när jag hackade rutorna isfria.




På vägen till och från affären så fick antisladdsystemet jobba ihjäl sig. Snörök och vallar, äntligen var det vinter här med.



Nu har jag tagit ut kakan som jag gjort för att blidka min fru, hoppas hon blir glad så jag slipper en natt till ute i förrådet. Det är ju trots allt vinter/Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0