Som att slänga sig i snön

Var på stan idag med BB och hans systerson (14år). Vi kollade på snygga kläder utan att ha pengar och vi käkade på Micky D, inte särskillt gott och med samma sävliga norrlandsservice som vanligt. Fick inte lönebesked idag heller, jag kan ge mig fan på att det inte blir någon lön för de där tre utbildningsdagarna trots att jag skall ha det, har fallit mellan stolarna antar jag. Skit samma vi klarar oss så länge men det är mer skit som jag måste hantera. Förövrigt så verkar dom ju inte riktigt riktiga på Seccen längre. Förra veckan var jag tvungen att skicka kopior på div utbildningsbevis som dom sa sig sakna. Den här veckan gick dom steget längre, nu har jag fått ett anställningsbevis utskickat till mig som dom vill att jag skall skriva under och retunera. Utöver det så fick jag en bibba med policydokument som dom vill att jag skall läsa och retunera. bla om hur man framför deras bilar och bär deras uniform. Vilken tur att jag inte såg dom dokumenten när jag jobbade i tuben, för bilarna där gick väldans snabbt. Men 4 real, jag har jobbat där sen -02 och nu har dom kommit på allt det här?? Man blir ju impad.

Frun har varit med sin pryo i Skellefteå och dom är nu på väg tillbaks, lyckades ducka matlagningen genom att föreslå att den där matlådan i frysen skulle komma till användning, snyggt. Inga jobb värda att söka idag men heller inga, - tack men nej tack mail. Nu återstår bara att se om vi har en soffa att sitta i efter kvällen, det har ringt tre pers som vill köpa den, bordet försvann ju igår/Patrik, snart mars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0