Såååå boring

Jag har mått lite pissigt i magen i två dagar nu. Asså mer än vanligt eftersom jag är inne i en sån där period då jag mår dåligt i magen. Nu känner jag mig som en röv mot Anna eftersom jag inte orkar göra någonting och hon vill gärna göra något nu när hon är ledig och det är vackert väder and stuff. Nu gör ju hon saker själv men jag känner mig ändå som en slacker....mmm, hon är rätt fantastisk eftersom hon hela tiden försöker övertyga mig om att det inte gör något, men det gör något, för mig, hon förtjänar lite roligt på helgerna då hon sliter så för oss i veckorna.

Jag kanske skall säga något uppmuntrande till henne idag eftersom det är alla hjärtans dag och allt, få se om jag kommer på något, annars skiter jag i det. Nu ska vi käka lunch för min fru har stått i köket ett tag nu och då brukar det vara dags. Hon är rätt fantastisk den där frun, tur att hon är min/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Men....du e ju inte i Sthl nu..?



2009-02-14 @ 21:14:57
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0