Så går det.... bad karma day!!



Så här var det, vi sålde BMWn, 3 timmar efter det så drog jag ur batteriet ur volvon. Idag skulle jag få igång volvon tänkte jag, gick ut och kollade ifa den var mer förlåtande idag eftersom det inte var fullt så galet kallt som i går kväll. Det sket sig givetvis så Anna beställde ditt ett stycke Bananfluga i en fin Passat. Men vad hjälpte det när huven på volvon inte gick upp. Jag ryckte och slet i det där jävla handtaget ända tills jag fick det i handen,  Fuck!! En vänlig själ kom och konstaterade att det faktiskt inte gick att öppna locket på volgan, tack. Men gemensama ansträngningar lyckades vi dock putta igång liket. Sen bar det av till stan för att hämta upp fru och kompis, vi for ner på verkstaden som jag hade rekat och där förstod dom vårt dilemma och vi fick komma in omg. 350 spänn senare så rullade vi därifrån. Ergo, sälj inte den bilen som fungerar!

Eftersom vi sålde den bilen som fungerar så har vi idag shoppat loss, mest till frun men det var iof hennes tur då hon har hållt igen mest. Nu är hon en uppsättning mammakläder rikare samt div lukta gott och lite smörjmedel. Nu vankas fruktsallad och dvdkväll, mycket lyxigt kan jag tycka/ Patrik lite gladare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni kanske borde sälja den oxå ;-P



Och sen köpa en något så när billig bil som faktiskt funkar....

Jo, ja vet, jag är ett ljushuvud ;-)



Anna, det finns ett inlägg till dig på min utmärkta blogg.

2009-02-19 @ 20:06:22
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Varför inte sälja den också, sen köpa en billigare bil som funkar ;-)



Anna, på min braiga blogg finns ett inlägg till dig ;-)

2009-02-19 @ 20:10:21
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit, nu kom den första kommentaren upp, och jag som skrev igen. Nu kommer ju jag verka helt bakom..

2009-02-19 @ 20:11:17
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

JA !!

2009-02-19 @ 21:01:06
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0