Personalfest och feber


Igår var det ett litet personalmöte i min fina hemmabutik. Där jobbar även dessa människor. Patrik skjutsade ner mig vid sjutiden och jag mådde väl inte helt hundra men Linus hade en bot på det. En folköl till Varuplaceraren som smakade himmelskt efter sex månader utan min vän Carlsberg.

Jag kom upp på övervåningen och insåg att det här mötet skulle bli styggt seriöst. Lite extra fint eftersom alla butikerna i Umeå var inbjudna och dessutom fyllde PraktikantÅsa 20 år vilket hon påminde oss alla om hela kvällen (Btw, hon och Emma, som också snart är 20, tycker att jag och Clas, som snart fyller 26, är lastgamla. Var det verkligen så man tyckte då?? Jag anser mig vara jämngammal med Åsa och Emma iaf.)
Foket samlades och det var filmvisning samt rosa drinkar till alla utom mig. Det ser inte så roligt ut på bilden men det var jätteskoj och det resulterade i en febertopp som jag fortfarande sliter med idag.
Och som hon därinne också tampas med uppenbarligen. Jag vet inte hur det är egentligen. Om jag blir sjuk, blir Dott:en det också då eller klarar hon sig?? För jag är nog sjukast i världen idag och det är extremt synd om mig. Men Dott:en verkar mest rastlös och uttråkad och inte alls speciellt spak.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Se det från den ljusa sidan, du ser ut att ha vääääääldigt små fötter.

2009-02-07 @ 14:00:50
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Frida

Shysst dott du har, växer den snabbt??? va långt gången är du nu? Kram

2009-02-11 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0