Minimalistiskt leverne...

Så här såg vår TV- tittarhörna ut i går eftermiddag.



Sen så kom det en farbror och tog vårt bord.



Men vi hade ett ireserv, lite högre och lite fulare.



Men vad gör ett bord för skillnad om man inte har en soffa? Det kom en tant och hämtade den idag.



Så var tvungna att flytta på vårt fula reservbord till förmån för vårt TV- tittande. Man såg tydligen inte över bordet när man sitter på golvet. Väldigt studentigt. Men det är minder att flytta nu och lite pengar kommer ju iaf in. Men dom pengarna går ju oavkortat till behövande, dvs oss och våra nya möbler.



Så är det nu någon som vill köpa vår improviserade soffa så går det nog också. (Wife not included).





Kommentarer
Postat av: M

Planchen med stenar är ju väldigt fin..........

2009-02-25 @ 08:48:36
Postat av: Patrik

Jaa men den får du inte köpa för det är inte vår!! Men Anna kommer att försöka att sno den när vi flyttar.

2009-02-25 @ 09:19:50
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

Jag förstår hur ni har det. Vi spenderade natten i vår nya lya med inget annat än en madrass^

2009-03-01 @ 17:53:34
Postat av: Patrik

Grattis, det låter som vår framtid.....84kvm med en soffa och en säng, thats it!

2009-03-01 @ 21:59:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

har ni börjat handla barngrejer? Det är kostsamt, jag är förberedd på ett liv i fattigdom.

2009-03-02 @ 13:49:55
Postat av: Anna

Patrik tycker att jag är väldigt anti och gör mig till men jag tror att man kan komma över saker väääldigt billigt genom att fjäska och handla på blocket, tradera och liknande. Dessutom har jag önskat mig en bärsjal i födelsedagspresent så se tilla tt fylla år inann bebis kommer och önska massa saker.



För att annars svara på din fråga; nej, vi har inte handlat mer än ett liten pluttplagg ännu. Det känns mer verkligt med möbelhandleri än bebishandleri. Så jag kommer känna mig både utfattig och chockad när jag väl förstår att det krävs grejjer;)

2009-03-02 @ 14:08:19
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0