Jag är hög sen den dagen då du kom...

Är nyss hemkommen från ett snöstormigt kaos i Kalix, frukost i sorlet från Magnus Uggla och Paul Hollender som huserat på samma hotell i veckan, från en snabb brainstorming över butiken i Luleå samt en välbehövd paus i Skellefteå med bullar från Shell norra som tydligen skall vara bäst på orten.

Jag har hunnit städa bort resväskan, satt på en tvättmaskin och slagit igång kaffepannan. Nu inväntas bara mannen i huset som ska få ta hand om sin sjuka fru resten av helgen.

Jag blev fantastiskt glad över ett av kuverten i brevlådan. Det visar sig att jag, sedan 2003, har haft en ränteväxande tillgodosumma från ett linskonto i Karlstad. Så varsågod; 516 spänn extra till mig. Det är fånigt att bli sådär överlycklig för 500 spänn, men ekonomin har jävlats ordentligt för oss på sistone så det var vi väl värda.

Btw så är jag jätteglad ändå för att:

*Jag lyssnar på Lars Winnerbäck.
*Jag snart ska få träffa min dott.
*Patrik kommer snart hem.
*Jag har fått tillbaks tron på att de flesta människor nog är rätt snälla innerst inne.

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0