Ibland så hittar man årets julklapp för tidigt



Dagen har spenderats över att förundras över vissa bloggar.
 VARNING: Följande stycke är starkt fördomsfullt och nedlåtande. Det finns individer som inte borde få blogga, inte för att dom är dumma eller för att dom gör det dåligt. Utan för att dom inte borde få finnas som människor, det räcker. Det finns individer som jag skulle vilja förmedla mina tankar och åsikter om och finge jag bara för en minut att få dem att förstå hur jag tänker och tycker om dem så skulle dom själva inse att det är lika bra att dom dör.

Nu till något roligare, i dag hade vi en slappardag där båda mådde sådär halvpissigt. Anna med sin förkylning och jag med min mage, vilket team. En allergisk reaktion under dagen fick oss att förundras en aning, men det gick över/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0