Game on!

En vinterpromenad senare går konversationen på Tomtebo ungefär såhär:

Jag: Det är roligt när folk kommenterar även mina inlägg.

Patrik: Man måste blogga för att få kommentarer.

Jag: Men jag har ju gjort det nu. Och varför jag inte gjorde det inann är för att jag tappat sugen eftersom jag sällan fick respons.

Patrik: Men man kan ju inte bara skriva saker som "Åååh, alla ska bara dö och hålla käften och så", som du gör...
Faktum är att du inte bloggar.


Jag: Okej! Men faktum är att jag har ett jobb. Så jag hinner inte alltid blogga.

Patrik: Faktum är att det inte är ett riktigt jobb. Du åker ju bara runt i norrland i din bil och pratar i telefon.

Jag: Game on!

Nu återstår bara ett sätt att sänka honom totalt. Det är målet med den här dagen.  Och faktum är att han kan ta sina faktum och stoppa upp i rektum. Nu ska vi åka och titta på möbler. Over and out från det überlyckliga hemmet.
//Anna

Kommentarer
Postat av: Tväråna

...och kommenterar man andras bloggar, så får man ofta kommentarer tillbaka med! Som nu t.ex. ;) Saknar systern!!

2009-02-21 @ 13:32:32
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0