Fordonsreparatör = åklagare

Då har man praktiserat sina djupa kunskaper förvärvade i gymnasiet. Jag hann dock inte förbi besiktningen då det drog ut på tiden. Tändstiftsbyte samt reparation av avgassystemetm, måtte dom bli impade för det vart jag.

Nu måste jag röja lite här hemma då frun är på ingång vilken timme som helst. Jag skall även börja fylla en flyttkartong som jag har tagit in. mest för att kunna tömma ena hyllan som vi skall sätta ut på Blocket. Den där diskbänken samt köksskåpen här är kraftigt underdimensionerade, vårt system för att få plats med alla köksgrejor bygger på att vi har en diskmaskin igång konstant. Det är inte optimalt, hoppas det nya köket är större =bättre.

Nu skiter jag i det här, skall tvinga frun att blogga när hon kommer hem./Patrik, still got it.

 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, eller så kan du kalla arresten för bus-garage...

Precis samma nivå.

2009-02-26 @ 14:20:55
Postat av: Patrik

Precis Stefan,....jag kommer att slå dig när vi ses.

2009-02-26 @ 14:49:33
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0