Cheesecake å Blocket



Den här fina cheesecaken gjorde jag igår, inga halvfabrikat och ingen telefonjour, bara rent hantverk från min sida. Självklart vart den galet god och Anna jag å BB åt precis lite för mycket.

Nu har vi lagt ut some shit på Blocket (trots dina misstankar om att jag inte lyssnar på dina råd bror) och får vi allt sålt som vi har lagt ut så blir det nästan ett släp mindre att flytta med. " http://www.blocket.se/vi/20394638.htm?ca=2_s "

Dagen till ära så jobbade jag 4 timmar?? Ja vet, fruktansvärt ovärdigt för mig som akademiker att behöva använda mina händer till någon annat än knäppa arbetare på nosen. Men, men vad gör man inte för kapitalet. I morgon stundar lite taxitjänst på morgonen följt av bilbesiktning av Volgan, den får körförbud den 1/3 annars. Får se hur den tar sig igenom, funderar på att ställa min gravida fru i läge "tyck synd om oss för vi är fattiga och ska snart ha barn" mode. Det funkade ju sist. nu väntar fruktsallad  och TV- mys med gumman. /Patrik, smygfet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tänkt, låt Anna besikta då går den igenom utan anmärkning ;-P

Jag VET..

2009-02-22 @ 21:28:33
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Just det, ville du veta HUR jag vet?

Kommer du ihåg en gammal rosthög som hette Fiat Ritmo? Den gick igenom UTAN en ända anmärkning ;-D

2009-02-22 @ 21:29:34
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta där ja... Hoppas allting går på Blocket (i tid)... så blir ju det enda släpet betalt också.



Snygg kaka btw

2009-02-23 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0