Anna bor på hotell och jag får tunga!



I morse fick jag två mordiska kamphundar över mig när jag gick upp. Dom gav sig inte förens jag hade den där unkna smaken av torrfoder i min mun med, men uppmärksamhet är ju trevligt. (låt inte den korkade uppsynen lura er, dom ÄR livsfarliga). Tack iaf till Syrran och Mange för säng och foder Och detsamma gäller familjen W som är my home away from home, kan varmt rekomendera lasangen när ni är där. Bioutbudet på båda ställena är förträffligt btw/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur? Mordiska, tillåt mig småle...



Dolly hade roat sig lite idag, när hon var ensam hemma btw ;-D

2009-02-06 @ 22:34:20
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0