1 dag kvar

Nu stundar en arbetsdag därefter en natts sömn SEN i morgon bitti får jag äntligen åka hem. Fun gör det samma fast från andra hållet. JAg skall finblogga då + lägga upp lite fina bilder på en massa fina människor men den tiden den sorgen.

Jag mailade ett företag som jag har sökt jobb hos i förrgår men jag har ännu inte fått något svar, jag undrar om det är bra eller dåligt? Men vill ju inte var FÖR jobbig men ändå vill man påminna dom att man finns. Jobbet den här veckan har varit dödligt trist, inte en endaste liten avvinsning och än mindre någon avlägsning,  håller jag på att förlora känslan helt eller?

För att skoja till det här med hemresan så kommer tydligen årets snöoväder att husera över norrland från och med i dag. Eller i Kalix så började det i går tydligen för det har snöat på min fru i en dag och en natt nu. När jag utryckte min oro över hennes hemfärd sa hon att hon får väl köra i 50 kmh om det så krävs då. Hennes kollegor hade tydligen tillskrivit min oro över hennes hemfärd till att jag är Stockholmare, hur obegåvat ett sådant uttalande är skall jag låta vara osagt men det finns tydligen inte korrelation i norrland mellan bilolyckor och väderförhållanden.

Nu packa, sen äta sen jobb/Patrik  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0