Varför så skralt i bloggosfären...

Inte så mycket bloggande av diverse anledningar.

1. Barnet vill sitta i knä och sitta i knä och sitta i knä och bara bli underhållen. Ikväll.
2. Vi administrerar ett facebook-event. Svårare gjort än sagt.
3. Jag måste plocka undan lite hemma eftersom jag får besök imorgon.
4. Vi är helt enkelt uteslitna och gamla.
5. Vi svarar på en massa telefonsamtal och sms om var, när och hur vi har gift oss trots att vi skickat en massa, klockrent tydliga inbjudningsfilmer till diverse människor.

Jag ser på statistiken att den skjuter i höjden idag. Månne beror det på att alla ska dubbelkolla vad vi skrev den där sista dagen i Oktober. Om det fanns några ledtrådar till att vi inte bara gick ut och käkade utan att vi samtidigt passade på att göra ett besök hos vigselförrättaren?

Vigselförrättaren envisades ju med att kalla oss "Sundström" så för att reda ut det hela lite kan jag berätta att vi båda behållit våra respektive efternamn och ingen i familjen heter alltså Sundström.

//Anna, det skulle såklart hända oss.


Kommentarer
Postat av: Elin

va? nu är jag inte riktigt med, har ni gift er?

2009-12-22 @ 00:08:43
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Anna

Eeeeh, ja det gjorde vi lite i smyg sådär ;) Den 31/10. Vi tänkte återkomma med lite bloggning om det.

2009-12-22 @ 09:36:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Elin

grattis då :)

2009-12-22 @ 09:50:00
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0