Till min rövs försvar!

Med Annas senaste inlägg i åtakne:

Nu var det ju antagligen inte så där dramatiskt som Anna vill få det att verka. Det kan ju lika väl ha varit så att Isa i ett "moment of clarity" såg sin fars kalla bak och ville på det osjälviska sättet hon har hjälpa till. Det förefaller minst lika rimligt som att jag skulle vilja att min enda (vad jag vet) dotter skulle frysa sig igenom en natt.

Jag har iaf inte gjort det till en konstform att välta möbler och inredningsdetaljer för att skrämma dottern. Mitt enda brott var ett delar av mig frös./Patrik, det är kallt i min del av världen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du inget eget täcke???

Sno sin dotters, det är lågt...

BTW skitkallt här också.

2009-12-18 @ 17:50:00
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0