Snö och bajs

Här vräker snön ned, mysigt, fint och väldigt stämningsfullt. Fast det kommer jag givetvis inte att tycka 0650 i mogonbitti då jag frusen och sovandes skall vräka in min obesa lekamen i fordonet. När jag blir gammal och rik så skall jag bo utomlands i minst 3 månader per år (Norway not included).

Idag fick min lilla gumma baconsprutan, hon var så modig och grät bara lite. Det var en och annan anklagande blick mot modershållet också, men vad gör man inte? Själv var jag ju på jobbet och är därmed helt utan skuld. Iaf i dotterns ögon och det är ju allt som räknas.

Nu vankas sängen och tills i morgon så skall jag tvinga min fru att ta upp bloggandet efter hennes senaste inlägg om bajschocken. Det kan vara så att hon kommer att skryta om att hon nu mera är radiokändis, eller så blir det det där om hur hon med fara för sitt liv övergav man och dotter till förmån för en kaffe med sin mor. Oklart vad det bli, men ett är säkert, det lär bli spännande./Patrik, har gått mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0