Så nära...

Näääähe. Vi fick ingen lägenhet den här gången heller. Så nära... Men som min sämre hälft så fint uttryckte sig; Hemverket är lika användbara som en klubba med kuksmak. Nu hävdar jag nästan att en klubba med kuksmak skulle varit lite mer användbar men det är ju jag det. Summa sumarum är dock att vi inte är lägenhetsägare, säljaren kom nog på till slut att de som bjuder mer pengar kanske är bättre lämpade som köpare, vad vet jag?

Annars har jag dragit med Isaungen på långpromenad med fröken M och bihang i form av dvärgspets modell mindre. Det var trevligt och kallt. Vi kom just hem och har hunnit slänga i oss mangogröt och köttbullar - vem som åt mest av vad får förbli en gåta.

Så strax ska vi bylsa på oss igen för att möta en psykolog på stan som ville ha hjälp med att välja glasögonbågar.

Ja fiii faen vilket hektiskt liv man har.

//Anna, fortsätter att slänga bort tusenlappar i hyra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Då var det väl inte menat då, ni kommer alltså att få tag på något bättre ;-P

2009-12-03 @ 15:40:40
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack för sällskapet ! jag behövde verkligen den där promenaden och var så trött att jag somnade när jag kom hem =) Synd med lägenheten, men du ska se att det dyker upp nåt bättre !!!

2009-12-03 @ 16:08:21
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: M

Eftersom det blev så fantastiskt fina glasögonbågar, och eftersom universum är rättvist, så kommer ni att få en annan ännu billigare, finare och på alla sätt bättre lägenhet med det snaraste!!

2009-12-03 @ 19:20:26
Postat av: Anna

Jag är omgiven av carpe-diem... Jag får väl önska av universum att det ger mig en finare och bättre och billigare lägenhet. Men då ska jag faen inte bo på skoghall heller, i så fall får den hosta upp en nyrenoverad centrumlägenhet bredvid klarälven, med hiss och jacuzzi och golvvärme. Jag kan tänka mig att betala ca 200 000 och ha en avgift på ca 3000 i månaden. Kom igen universe!

2009-12-03 @ 20:09:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Universe

Skall se vad vi kan göra för dig.....

2009-12-03 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0