Om natten

Det är helt enkelt skitkallt (detta bekräftas även av de flesta facebookanvändare som skriver i sina statusfält att det är kallt ute). Skitkallt ute och skitkallt inne. I vårt sovrum är det jävligt skitkallt och igår slet jag ner Isas spjälsängstäcke i sängen så att hon inte skulle frysa (vi brukar dela täcke annars men det är mestadels jag som har täcket på mig på morgonen, därvid ett eget, extra till henne).

Nu var det ju detta med Kalle-Anka kostymen igen. I natt vaknade jag av att Isa skruvade på sig och hennes små lemmar var riktigt kyliga och jag svor för mig själv över att hon lyckats sparka av sig täcket. Men när jag skulle stoppa om henne märkte jag att hon inte alls sparkat av sig täcket. Hennes täcke var nämligen stulet av hennes pappa som tydligen frusit om röven och helt sonika vadderat sig lite extra om rumpan på bekostnad av Isas kroppstemperatur.

Stoppade kalsonger - kan man köpa det någonstans?

//Anna, diggar fortfarande inte Kalle-Anka-stylen.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja, eller hur. jag måste styra upp det hela. lr nått ;)

2009-12-17 @ 23:40:46
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0