Men det skulle kunna vara så...

Ja, jag gissade att det fanns ett land som hette nya Kora. Och fram tills för ungefär ett år sedan trodde jag att insexnyckel hette insektsnyckel. Och tidigare idag försökte jag förklara varför skandinavien kallades skandinavien genom att babbla ihop något om "skandien" och kungadömen förr i tiden (Skanderna dök tyvärr inte upp i huvudet vilket kunda ha varit en mer rimlig och logisk förklaring). Inte alla gånger har jag svar på alltiing och ännu färre gånger har jag rätt svar på någonting men är det inte roligare att försöka sig på ett svar ändå? Lite mer kreativt liksom. Vissa gånger får man ju faktiskt rätt.

//Anna, tycker att google och wikipedia är tråkigt ibland.

Kommentarer
Postat av: M

Verkar ju som att du och Patrik är kreativa på var sitt högst personliga sätt :)

2009-12-07 @ 07:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0