Gamla tanter ska man ej förakta

Idag domineras mina facebookskompisars statusfält av kommentarer som upplyser om att det snöar ute. Och jag tittar ut och konstaterar att det var ju sanning i det.

Jag har låtit mina ögonbryn växa ut till chewbacca-style för att försöka få en tid på salong för noppning av dessa. Nu är det bara att hålla tummarna för att dom har någon sådan ledig innan jul för tillsammans med mitt bleka anlete är dessa gråa, buskiga ögonbryn inte till min fördel.

Det är vad vi ska företa oss idag. Förra veckan hade jag så tråkigt att jag helt plötsligt fann mig sittandes i telefon med programledarna i "The voice" - berättandes om den hemskaste souvenir jag någonsin köpt. Jag kan se mig om några år, inringandes till var och vartannat radioprogram som ska ha anekdoter, gratulationer och låtönskningar. Det kanske blir min nya sysselsättning - radioringare... Jag kommer önska Lasse Stefanz hela tiden.

//Anna, tar sig ut innan hon blir innesittandes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0