För övrigt

För övrigt är det ett strålande skitväder på himmelen denna dag. Och för övrigt får jag börja blogginlägget med orden för övrigt eftersom det är min blogg som jag bestämmer över. För övrigt kan min dotter numera läsa och ligger för närvaraqnde och kollar teknikmagasinet för att veta vad hon ska begära till de kommande åren med julklappsutdelning. Hon är lite besviken över att hon i år bara fick en seccen-kalender av sin far.

För övrigt pockar hon på min uppmärksamhet så nu tror jag att jag skiter i det här och leker med henne istället.
För övrigt kan bara tilläggas att jag är överjävulskt trött idag dagen till ära.



För övrigt är Isa rätt trött på sina päron nu. Vad gör alla småbarnsföräldrar för att underhålla barnen??

*//Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, dom där kinderna är ju hur goa som helst!!

2009-12-07 @ 20:15:07
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: jessica

härlig bild med tidningen

2009-12-08 @ 09:41:12
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0