Dilemma

Igår hamnade jag i en svår sits då jag satt och kollade på gamla gamla Killingklipp på YouTube. Jag glömde bort vad Henrik Schyffert heter på riktigt. Jag var tvungen att gå och bada, ja jag tänker bättre i ett varmt bad. Allt jag kom på var vad hans medspelare heter, till och med vad manusförfattarna och deras barn heter, men inte Schyffert. Jag hade sen problemet uppstod lovat mig själv att inte googla det utan jag förväntade mig att inkubationseffekten skulle göra sitt. Jag satt där i badet och räknade upp killnamn, jag visste att det var något vanligt. Jag provade att säga de andra i Killing- gängets namn snabbt, så att hans namn bara skulle komma av farten, även detta utan resultat.

Jag vet fortfarande inte vad han heter och det stör mig som fan./Patrik, undrande

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men är du full eller??? Henrik Schyffert heter Henrik Schyffert på riktigt! Per Henrik Schyffert.

Är det möjligen karaktären Glenn Killing som du är ute och far efter och har förväxlat skådespelarnamn med karaktär?

2009-12-26 @ 23:40:17
Postat av: Anna

Magnus, jag tror att han i vanlig ordning driver med oss....

//Syster som är van

2009-12-27 @ 08:35:07
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: M

Jag känner igen det där!! Men du borde ju ha ca 30-40 år kvar till det tillståndet......

2009-12-27 @ 08:42:46
Postat av: Anonym

http://www.upplysning.se/show.aspx?id=MQA5ADYAOAAwADIAMgAzADMANAAxADgA

2009-12-27 @ 16:31:06
Postat av: Patrik

Tack ni för tipsen, men jag kom på det i går när jag skulle gå och lägga mig. Han heter ju Henrik!!

2009-12-27 @ 19:01:46
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0