De mindre stora problemen

Det är alltså jävligt skitkallt ute helt enkelt. Och ungen är gnällig. Och mamman behöver frisk luft. Och vagnen är trasig. Och sjalen är tunn. Och bärselen är för dålig för att traska i timtal med. Så det är dessa alternativ som gäller:

1, sitta inomhus
2, laga vagnen
3, stoppa ungen med massa kläder under sjalen
4, gå en kortare promenad med bärselen

Ja, ni ser ju vilka jäkla huvudbryderier man har. Jag lutar mot alternativ nr 3 eller 4. Min banangrötsfyllda dotter pallar inte att vara inomhus en hel dag (eller jag pallar inte en banangrötsfylld, gnällig unge inomhus en hel dag).

//Anna, ska leta vintersjal på nätet först.

Kommentarer
Postat av: beda

jag sitter med exakt samma huvudbry jag..förutom att vagnen inte är trasig men att jag har en vaccinationshägig bebis..



gah, jag vill ut!

2009-12-17 @ 14:36:49
Postat av: Anna

Harru lagat vagnen nu då ;-P

2009-12-17 @ 18:35:46
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Anna

Näe... Ingen vagn lagad. Istället beställde jag en ny sjal. Enklare så (om man är lat och frusen av sig)

2009-12-17 @ 21:26:52
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0