Bögar och slödder!

Vi har en sån där liten meddelande- tavla utanför vår dörr på jobbet. Så att vi kan skriva "kommer strax" eller "är och käkar". När jag kom till jobbet för en vecka sedan så var det någon som hade nyttjat tavlan och skrivit "jävla bög" på den. Jag tog givetvis åt mig och funderade på om jag hade krossat någon pojkes hjärta där i Sunne. Sen kom jag ju på att jag har min alibifru och mitt hetrobevis där hemma. Så givetvis var jag utan skuld. Nu i veckan så var det någon som hade skrivt "Slödder" på tavlan. Jag frågade min kollega om det var honom dem kan ha menat. Det visste han inte, så vi utgick ifrån att dem hade skrivit fel. Vidare hade dem gömt pennan, jag trodde att den lilla antagonisten hade slängt den alternativt snott den, men när vi öppnade dörren så låg den i brevinkastet. - Vad är det här nu för gangstrar? tänkte jag. Så när vi gick för dagen skrev jag "kan du vara själv" på dörren, sen kastade JAG in pennan i brevinkastet.

Ska bli kul och se hur han/hon löser pennproblemet tills imorgon./Patrik slår tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va ere för tomtar du jobbar med??

Verkar ju vara som ett högstadium.

Väntar med spänning på fortsättningen.



Om dom är dumma igen så kan du ju

alltid hota med storasyster ;-P

2009-12-11 @ 09:22:00
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0