Vi är barn

När bebisen efter 109 nattningsförsök äntligen har somnat och vi kan ha lite "för oss själva tid", då blir vi ist barnsliga och börjar tjafsa om vem som torkar sig bäst och vem som är töntigaste på bloggen. Detta resulterade i att jag (som sitter på en stol) komenderade min fru att ta ett steg närmre så jag kunde slå henne på det där fina iranska sättet. Detta resulterade i den mogna konversation som fick avsluta vår kväll: 



P - Kom då!

A - Jag ska fan sparka dig i nacken!

P - Om du når upp med dina tantben så ska du gladeligen få sparka mig i nacken.

A  - Om jag bara kommer igenom allt fett så ska du få.

P - Jaa men gör det då, men skyll inte på mig om du fastnar med foten.

A - Åhhhh jag gör slut och går och lägger mig!

                /Patrik, lite rädd för att somna.

Kommentarer
Postat av: M

Jävligt glad att jag hann undan innan regressionen satte igång!

2009-08-19 @ 06:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0