I've been everywhere

'

Här är min helg i bilder, detta är då Isa's version.

Här kickar jag tillbaks med morsan och min ärade far hemma hos min faster och mina kusiner. Det ryktas att jag på denna bild är galet lik min arma moder, någon som håller med?



Nu är vi på väg till Aspö i Skärgården, där åt mina föräldrar paj och drack kaffe. Själv fick jag varm mjölk direkt ur behållare. Detta är iaf min första båttur och jag tror att dem hade något i luften där inne för jag somnade direkt då vi lade ut.



Det var väldigt fint i skärgården, men jag var finare.



Här är jag arg hos farbror Jesper.



Här sitter jag hemma hos min farbror J. Jag fick sitta mellan mamma och farfar medan dem åt.



Här är två av mina kussar i storstan. Jag var för liten för att leka med dem så jag skickade pappa för att jaga dem.



Här låtsas jag sova då jag är hemma hos min GAMLA faster. Hon vill bara att jag skulle le hela tiden.



Här är kusin Robin, han har två konstiga inneboende med långa tungor och dålig andedräkt. Det var hos honom vi bodde.



Idag var vi hos J och M i haninge, där fikade mor och far inte helt otippat. Vad värre var att farsan glömde ta kort där så ni får helt enkelt lite på mig då jag säger att vi var där. Sen åkte vi till Västerås och hälsade på farbror Elton. Han ville titta på när jag fick ny blöja och sen ville han klä på mig. Kan ingen göra ett barn med honom?

Annars har jag skött mig utmärkt hela helgen och far tycker att jag skall få stora förtjänstmedaljen för mitt exemplariska bilåkande./Isa


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för DEN då!

Och det var inte Isa som sa det,

hon tycker om sin snälla faster.

2009-08-17 @ 18:00:23
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nää men jag tolkade henne så .

2009-08-17 @ 21:38:44
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0