Två brev och en klump.

Vaknade med en klump i halsen. Jag som inte skall kunna få ont i halsen kommer att kräva pengarna tillbaka för min halsmandeloperation. Hur som helst, jag jobbar ju bara 4 timmar i kväll och sen är jag fri. Så det kommer nog att gå fantastiskt.

Har fått två brev idag, den gamla modellen. Ett ifrån Karlstads universitet som säger att jag har kommit in på spanskan och att jag börjar där i morgon. Och ett brev som var en kallelse till tinget här i värmland. Det är för den där stölden i Töcksfors förra veckan???!!! Jag har i Stockholm haft rättegångar för fall som jag inte ens minns pga att det har gått så lång tid mellan händelse och rättegång. Här har dem bevisligen inte för mycket att göra. Själv hoppas jag på att han uteblir så jag får gå hem fortare och så att jag slipper redogöra för den onda advokaten vad som faktiskt hände.

Nu ska vi ha vårt morgonkava/Patrik, sjuker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0