Ta skeden dit du kommer

Gårdagskvällen var med våra mått mätta en blöt kväll. Jag fick i mig 7 cider (when in Rom) å Anna 3 öl. Man undrar ju om hon är helt oansvarig, jag menar, barnet då? Hur som, när partnerbyte kom på tal så dog liksom kvällen ut och syrran gick och la sig och Magnus kollade på film. Så vi följde vår dotters exempel och somnade,

Idag skall vi ut till skärgården, det blir en blixtvisit men dock en skärgårdstur. Vi kommer att bli upphämtade med båt vi Dalarö för vidare trasnport ut till Aspö. Därefter blir det en tur till Ekerö där kusinerna och farfar för närvarande håller till.

Anna och jag lekte just, "skulle du älska henne om", med tanke på barnet. Givetvis kom vi fram till att vi skulle älska vårt barn i nästan alla möjliga fall. Sen trumfade Anna och sa - skulle du älska henne om hon vart sosse? Då avslutade jag den där dumma leken med att konstatera att sossar, miljöpartister och vänsterpack nog skulle rösta "rätt" om dem bara hade all information. Anna tyckte att jag var fånig och gjorde en konstig Stockholmsmin, åter igen, when in Rom. /Patrik, på sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0