Svårt att få kontakt.

Påtalade nyss  för 4 herrar med tveksam odör att en av dem (den med sämst balans) inte var önskvärda på området i det skick han befann sig i. Hans kamrater backade upp honom så gott de kunde och lät mig veta att jag inte behöver vara "sån där".  - Jag är "sån där" svarade jag och fick då veta att någon där var släkt med någon på Securitas. - Jaa men då är det lugnt att ni dricker på allmän plats, svarade jag. - Nää men du kan väl se mellan fingrarna, fick jag till svar. - Vi gillar inte dig, fick jag sen slängt i ansiktet. - Fan va hårt jag tog det där, min ambition är att varje dag gå upp och bli omtyckt av dig, svarade jag. - Äh vi drar, sa chefsfyllan. På vägen bort lackade den ena ur och skrek till svars på något chefsfyllan hade sagt, - MEN DET ÄR ALLTID DEN DÄR VAKTEN! Jag är inte gamal i gemet här men jag har redan fått ovänner. Mina gamla kollegor skulle vara stolta över mig./Patrik, roas av det lilla  

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, sträck på dig!

Inte illa att redan vara "den där vakten"



;-D

2009-08-07 @ 13:29:10
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0