Status Umeå

Nu har vi snart gjort Umeå. Startade med en middag tillsammans med Isas adopterade syster i form av en fd praktikant på en av butikerna. Hon är numera uppgraderad till anställd och hennes extramamma tillika chef förädlade även hon kvällen med sitt sällskap. Nu på morgonen har vi avverkat alla butiker m personal i Umeå och kvar att besöka är bara vår käre stockholmsvän BB. Patrik köper just nu ok-kaffe och torkarblad till bilen som skall intas på en gräsmatta i ett studentområde. Ja, alltså inte torkarbladen, bara kaffet. Syftningsfel, jag vet men jag orkar inte gå tillbaks och ändra när jag mobilbloggar. Sen drar vi vidare mot lycksele för mer fika, fler butiker och raggarbilstitt samt kraminsamling från polare från tiden det begav sig. Ps. Måste jag verkligen tillägga att vi checkade in på hotellet inatt under namnet von Bismarck? The kändisway. /Anna, effektiv

Kommentarer
Postat av: M

Inte för att vara petig, men "köper just nu ok-kaffe och torkerblad till bilen som skall intas på en gräsmatta........"

Jag ser det tydligt för min inre syn!

2009-08-28 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0