Sportmamman

Anna är ute och joggar, sååååå 80- tal. Jag håller på med djup tankeverksammhet ist, det är mer min grej. Sitter med min gamla mall till en affärsplan framför mig. Det verkade så mycket enklare i teorin på någon sätt, då farorna inte var verkliga och vinsterna inte så hypotetiska.

I em skall jag jobba, sen är det bara lör, sön samt måndag kvar sen är jag fri. Eller, sen skall vi till norrland rättare sagt. Efter det så börjar skolan igen.

oj nu börjar hon gråta.....återkommer/Patrik, tröstar    

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, jag håller med,

jogging är sååå 80-talet, fanns ju nån

låt då... keep on jogging, keep on jogging



;-)

2009-08-19 @ 14:49:43
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0