Sommartider hej hej!

Jag har inte badat ute en endaste gång denna sommar, är inte det ett ålderstecken så vet jag inte vad. I morgon lär det ju knappast bli av heller. Det är iof min lediga dag men den skall till största delen spenderas med att söka jobb, något som är kraftigt eftersatt. Är det någon som har en bra aktivitet för mig, frun och barnet så tar vi tacksamt emot förslag. Kraven är billigt, banalt och fritt.

Är nu på jobbet, frun skjutsade hit mig och vi tog en fika och drömde om kläder som passar. Både prismässigt och på det andra sättet. Vi har också kommit på hur vi skall lösa vintermörkret innom oss i år/vår. Men det är lite avhängt på hur det går på jobbfronten, så det årterstår att se. Jobben ja, han den där med det där jobbet som äntligen kan ge mig lite kött mellan bena han skall ju ringa i början av augusti. Men han har ännu inte hört av sig och nu har det varit början av aug i snart 16 timmar!! /Patrik, glad som en lärka  

Kommentarer
Postat av: BB

Förslag på aktivitet lediga dagen? Åk och bada. Det fyller kraven: billigt, banalt och fritt.

2009-08-02 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0