Präktighets-VM

Alex Shulmans nya pappablogg är en av mina favoriter för tillfället. I ett inlägg sitter han på café med sin dotter i famnen och dricker kaffe. Han har fått 76 kommentarer på inlägget varav ca 70 är pekpinnar och bannor över att han dricker kaffe samtidigt som han håller i barnet. I just love it! Jävla, jävla präktiga människor som skall hålla på och hålla på och förmana och förbanna och förkasta andras sätt att leva (hrrmm, jaaaaa, jag vet att jag ibland tenderar att göra således själv men mestadels på min blogg och i min privata sfär och inte på andras eller i andras privatliv, faktiskt är det en skillnad...).

Jag tror inte Shulman spiller kaffe på sin dotter och gör han det kanske han lär sig att just han inte skall hålla i kaffe och spädbarn samtidigt. Skulle man hålla på sådär så finns det en miljard saker att klaga på; Offentlig amning, flaskmatning, mage eller ryggläge i säng, värmeslag, påklädning, sjalbärande, barnvagnsåkning, barnvagnar, bilbarnstolar, stöd för nacken, ryggen eller röven osv osv.... och... ja just det... det klagas ju på det med. Fan.

//Anna, står på Alex sida i just den här frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0