Liten update.

I morgon blir det en ny BVC- historia. Vi bara måste dit för att ladda föraktet. Sen för att få BM att kolla på en knöl som Isa har och på lite prickar (jaa de kommer att säga att det är hormonprickar). Därefter skall frun köpa jeans och jag skall få rakblad. Inte illa, det är ju lön i morgon. Sen på kvällen är det min stora comeback i den akademiska världen, kl 1800 närmare bestämt. Sitter på jobbet och har lite feber nu, har knaprat panodil men tills i morgon måste jag vara frisk. Sen på onsdag så är det rättegång och därefter norrlandsresa. Det där med sjukeriet får hetl enkelt vänta./Patrik, le hängig.

PS: Vi funderar skarpt på att ta bort lite länkar från vår blogg, då på dem som uppdaterar dåligt. Detta för att vi inte skall verka ohippa givetvis. Är vi dåliga som tänker så?

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Klart ni måste rensa bort inaktuella bloggar! Så länge det inte gäller min...

2009-08-25 @ 08:42:14
Postat av: Patrik

Nää du håller dig ju på rätt sida om uppdateringssträcket juh!!! Det är dem onda som inte uppdaterar jag tänker på, dessa glidare som inte tar bloggandet på STÖRSTA allvar!!

2009-08-25 @ 09:29:20
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0