Lite småroligt att...

Jag är en god student, betsällde och fick en bok i fredags till den där kursen på försvarshögskolan. Kan inte låta bli att tycka att det är höjden av oödmjukhet då kursansvariga har med sina egna böcker som kurslitteratur. Är nästan en sån där grej som Fadde skulle kunna göra. Såg på hans blogg (åter igen då: som jag bara läser då jag jobbar) att han hade gett sin egna bok till sin blivande fru så hon skulle ha något att göra medan han var i storstan, gött mos!

Ikväll är det ingen rast eller ro, ska köra limon. Ska ut med den på en skogsväg så smal och liten att det knappt gick med Volvon som vi rekade med igår. Spännande för den vars namn står på försäkringen. Nu är det bara en veckas jobb kvar sen så blir det norrlandstur och efter det skola. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, skolan alltså./Patrik, nu går jag på lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0