Hon den där med näsan.

Såg en artikel i en av våra kvällstidningar om att den där skådespelerskan som var med i Mama Mia och i 2000 andra filmer är 60 år. Jag kommer aldrig ihåg vad hon heter, det var något med Sheep eller Street så jag brukar kalla henne, "henne med näsan". Hur som, artikeln handlade om vilka fantastiska gener hon med näsan måste ha eftersom hon är så bedårande vacker och eftersom att hon ser så ung ut. 

En stilla tanke följer: 

Hon är förfan skådis i Hollywood, hon har väl inte spottat i nävarna, krängt på sig blåstället och gått ner i gruvan en endaste gång. Vidare så har hon antagligen en stab av människor som gör sitt bästa för att hon skall se ut som 42. Jag vet inte, men jag tror inte på att det har med generna att göra, inte i hennes fall. Det tycker jag den där näsan skvallrar om. Nää, låt tanten komma till sin rätt, putta omkull henne och använd henne som solur.   

Kommentarer
Postat av: Gillar

Meryl streep är en av dom bästa skådisarna .... hoppas hon har en "stab" det är hon värd

2009-08-09 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0