Gulleplutt.

Om jag hade vågat vara så sockersöt som jag ibland vill vara hade inlägget sett ut ungefär såhär:

"Idag firar jag och älsklingen ett år. Och det är så himla mysigt att tänka tillbaka på vårat fantastiska år tillsammans. Allt har gått så fort men  kärleken..........."

Nä, alltså jag pallar inte. Misstolka mig inte. Jag anser kanske bara att det sliskiga sockersöta mer hör privatlivet till. Men vi har varit ihop i ett år idag. Det firar vi med att skicka honom till Bervik för att vakta butiker och skicka mig ut i motionsspåret för att minska i omfång. Och det här med jogging vill jag, genom att ha förbättrat tiden fyra minuter, omskriva till löpning. Jaaaa, löpning i sakta mak då. Äh, skit samma, snabb jogging. Imorgon tänker jag hämta ut gymkorten också. SATS är oförskämt bra på att ringa upp och pressa en att börja betala för sig, hoppas dom är lika bra på att få en att vilja gymma mer.

//Anna, hurtfrisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0