Geniet arbetar


Isa är förmodligen det mest genialiska barn som framfötts detta och förra seklet iallafall. Hon har inatt sovit i sin egen säng HELA natten! Och när hon vaknade var hon inte ett dugg lessen utan sa vänligen att hon ville ligga hos sina föräldrar ocgh samspråka samt charma dem med leenden innan det var dags för frulle. Vissa hävdar att spädisar inte kan le innan sex veckor. Bajs på dom. Isa har minsann lett och samtalat med sina ljud (som betyder olika saker) i en och en halv vecka redan. Sådeså!

Spännigande planeringar inför Norrland fortgår och jag längtar lite tillbaks till staden som gud glömde i norrlands inland, där neon och tribaler på gatbilarna fortfarande är riktigt hett.

//Anna, genimamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så fel när det gäller neon och tribaler. Vad jag vet så är det fortfarande bara en stackare här som tycker att det är häftigt =)

2009-08-03 @ 16:00:17
Postat av: Anna

Jaaa, det är väl möjligt. Man ska kanske inte såga av den gren man sitter på när man ska upp och hälsa på. Så norrlänningshäckleriet sparar jag tills efter resan igen... Dessutom kanske det snarare är Skellefteå som hottar till sina åk med tribaler? (hoppas inte jag känner nån i Skellefteå som behagar ta illa upp nu)

2009-08-03 @ 16:16:16
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Tesse

Jag känner mig inte så uppdaterad på tribaler men det kan tänkas att det är så i Skeå... Vad vet jag, o simpla norrlänning utan förstånd, vad som är inne eller ute...

2009-08-03 @ 19:10:11
Postat av: Anna

Nä, precis! Fast Tesse, jag måste ju smöra för dig och ditt förstånd eftersom vi blir utan sängplats annars och du anonyme... "Staden som gud glömde..." Det epitetet var okej eller? För jag skrev ju faktiskt aldrig vilken stad jag menade ;)

2009-08-03 @ 20:35:20
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0