För att jag inte har någon vettig fritid.

Fadde är lite subtil på sin blogg. Han recenscerar en film han sett på bio och tillägger att han inte är ett fan av Svenska skådespelare. Kanske för att han träffat dom i alltför många sammanhang privat. Han nämner inga namn, diskret som han är vår mest hyllade vakt, men har en stor bild på Mikael Persbrandt i anslutning till inlägget. Vad menar han egentligen?? Det var ju ingen Beckfilm han recenscerade heller så jag förstår inte riktigt det där med Persbrandt. vad hade han med inlägget att göra?? Fadde är en riktigt klurig rackare...

Nu ska vi handla mat till kvällen och jag ska försöka gå rakt i mina illasittande byxor som jag med stor möda, lite tårar och massa muskelkraft påtvingat mina mjölksyrestinna lår. Btw...Vill någon ge mig några tusenlappar att införskaffa ny garderob för så får man det. Jo, på riktigt alltså! Så kan jag alltid modeblogga, det vill ni väl inte missa?

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0