En sån där dag.

Det känns som att jag kommer att få skäll idag. Det ligger liksom i luften, inte av frun utan här på jobbet. Givetvis är jag utan skuld, men det har ju aldrig hindrat någon tidigare. Mm, återkommer, men skäll kommer jag att få.

På tisdag börjar skolan, har inte fått klart ifrån studera.nu ännu men jag mailade kursansvarig och hon sa att det fanns plats och när man skulle dyka upp. Det är 15p spanska som står på schemat, har inte någon vidare koll på det där tugget så det skall blir kul. Sen är det den där kursen i kommunikativt ledarskap som jag redan har kommit in på. Den börjar nästa måndag. Så från och med nu till och med i november så skiter jag i att vara aktiv jobbsökande. Jag kommer givetvis att tacka ja till de krokar jag har ute ifa något händer men 1 år i taget är allt man mäktar med när det gäller arbetssök. Efter jul kommer jag däremot att få drömjobbet, kanske./Patrik, på jobbet, får snart skäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0