Det går bra det här

Först vill vi förklara kortet nedan. Det är första deltävlingen i "gissa var i norrland" och alla är med och tävlar. Första pris är en spaupplevelse för två i lyckliga parets badrum men man får ta med egen tvål. Sen vill vi be sundsvallsborna om ursäkt. Vi visste inte att det var idag som det var vm i idiotiska omkörningar, än en gång förlåt. Så, till lägesrapporten, Isa är världens bästa bilåkarbebis trots att hon varit sparsam med skitandet vilket gör hennes föräldrar lite nervösa med tio mil kvar till kvällens pitstop. Patrik hostar i en kudde för att slippa väcka sin dotter och jag är nöjd över att vara mammaledig efter att ha träffat min efterträdare som inte hann prata med oss så mycket eftersom det ringde konstant i hennes jobbtelefon. Träsmak i arslet och en ac modell nissan, alltså värdelös. Gissa på tävlingen nu (så vi äntligen får lite kommentarer) så återkommer vi. En extra hälsning till vårt värdpar för morgondagen som åkte till gävle och tillbaks idag (ca 100 mil) och köpte en firebird för att Isa ville se en riktig bil. /Anna o Patrik, nära platsen där Isa tillverkades

Kommentarer
Postat av: M

Hostade i KUDDE? Inte i MIN kudde i bilen, väl? - Och beträffande A/C`n : glömde jag tala om att fläkt, det får man vara själv....?

2009-08-27 @ 18:38:14
Postat av: Tesse

Bilen är inhandlad, jag har sovit två och en halv timme i natt men allt för Isa :) Vi ses snart!!!!!

2009-08-28 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0