Catfight!!



Jag gav upp, efter två timmars "jag saknar mamma och tänker så fan heller dricka ur en flaska" - skrik. Och som det gamla talesättet lyder " om Kezmeht inte vill komma till berget så får han lära sig att åka skridskor" . Så jag slängde in barnet i bilen och så begav vi oss till mamma ist. Där vart det amning medels gullning, 16 vitklädda damer, och alla ville ha Isa för sig själv, trauma. Emellanåt slogs dem med varandra (se bildbevis). Jag tror det var mig dem slogs om btw.



Efter ett tag fick Anna nog och klev in i ringen och visade vart skåpet skulle stå, (i denna analogi så är alltså jag skåpet). Därefter åkte tjejerna in till en park i stan där lunch för närvarandr intas. själv skall jag fortsätta min hemmamansdag med strykning. Skall tydligen ha kostym på mig i eftermiddag. /Patrik, lite lättad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0