BVC utan BM och CLM men med LEG, DR.

Min dotter tog med sig sin mamma till doktorn idag, det var tydligen någon sådan obligatorisk koll. Hon fick stort A i huvudupphållning samt ljud-görning. Vidare kan jag stolt säga att min fru har steroider i tuttarna, för barnet i fråga är nu mera 60,5 cm samt väger duktiga 5,3 kg. Så alla ni som tänker fortsätta att dränka oss i gåvor och hembrännt tänk på att storleken 62 nu mera är på gränsen till för smått. Själv är jag lite besviken att Isa gjorde rutinen för "färdiga för strid" innan besöket annars hade hon säkert vägt 5,5. (jaa, det är en tävling).

Nu packas det för fullt inför morgondagens roadtripp. Jag har lagt ner: tandborste, mobilladdare och Annas kreditkort. Sen skall jag söka med ljus och ficklampa (vi lever ju trots allt i elektronikens tidevarv) efter en O.L (original lattemamma) som Anna kan få puckla på medan jag håller i, de lär ju komma ifrån Stockholm har man ju hört./ Patrik nu till sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaadå jag ska bjuda anna på en islatte och en cigg när ni kommit fram, sen får vi ju se vem som pucklar på vem...

okej Isa vinner nog längden i tävlingen men vikten vinner Moa som vägde 6.3 på 3 månaders kollen...hon kanske hinner ikapp i o f s.....hmmm (Är Ironisk)

2009-08-13 @ 23:47:15
Postat av: Patrik

Anna röker INTE, men en islatte kan vi hälla i henne!!

2009-08-14 @ 07:00:41
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Elin.

Jag vet..men man funderar ändå när han gör något som han inte brukar. Kanske är vi för bortskämda med att han alltid är nöjd och glad. Den boken måste jag kanske kolla in när jag kommer till ett mer civiliserat (stavning?) ställe.

En sjal har vi faktiskt inte, men jag har funderat på det. Om det är snällare för ryggen så är det absolut någonting för mig. Kram kram

2009-08-14 @ 15:27:52
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0