Bebisskrik och feber.

Jag känner mig rätt het, inte på det bra sättet dock så jag har sjukat mig imorgon. Bebis har haft någon form av formsvacka ikväll och vart jätteledsen. Det visade sig att hon inte vart särskillt impad av att pappa ville ha lite lugnt och skönt, så det vart att lösa av Anna av och an och sjunga för det lilla livet samtidigt som man vaggar fram och tillbaka.  Nu ska vi försöka sova en skvätt till, själv hoppas jag på ett magiskt tillfrisknande men det lär väl gå sådär./Patrik, the slut.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aj då, krya på dig, kanske är någon sån där norsk bakterie som bitit dig....

Btw, man får inte vara sjuk, som förälder, men det har du väl märkt nu ;-)

2009-08-03 @ 22:45:05
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0